Nieuw IT systeem Watersportverbond per 18 oktober

14 september 2022

Nieuw IT systeem Watersportverbond per 18 oktober

Problemen met inloggen, gegevens beheren of leden aanmelden? Daar hebben we de afgelopen tijd hard aan gewerkt. Na meerdere meldingen over gebruikers onvriendelijkheid en moeizame werking, komt het Watersportverbond met een nieuw op maat gemaakt administratiesysteem. Het eerste deel daarvan gaat op 18 oktober live. 

Met het nieuwe administratiesysteem wordt het makkelijker om in te loggen. Als bestuurder van een vereniging log je namelijk met één e-mailadres in voor zowel je persoonlijke omgeving als die van de vereniging. Dit is veiliger dan een algemeen account dat door meerdere bestuurders gebruikt wordt. Voor verenigingen die gebruik maken van het ledenbeheersysteem E-captain wordt de bestaande koppeling vervangen door een nieuwe. 

Daarnaast is het met het nieuwe administratiesysteem ook mogelijk om eenvoudig aan te geven welke faciliteiten en disciplines jouw vereniging aanbiedt (aantal ligplaatsen, lesaanbod, wel/geen horeca, zeilen, surfen, kiten, kano, etc.) en wie de bestuursfuncties binnen je vereniging vervult. Op deze manier kunnen wij beter specifieke informatie bij de juiste persoon krijgen en onze dienstverlening beter afstemmen op de behoeften van jouw vereniging.

Alvast een kijkje nemen?

Zou jij graag het nieuwe systeem van te voren willen inzien en uitproberen? Op woensdag 28 september om 20:00u organiseren wij opnieuw een Kliksessie. Dit is een live bijeenkomst op het kantoor van het Watersportverbond in Utrecht waarbij projectleider Ellen Willems uitleg geeft terwijl je zelf het systeem uitprobeert. Aanmelden voor de kliksessie kan via vereniging@watersportverbond.nl.

Deel dit artikel:

Nieuw IT systeem Watersportverbond per 18 oktober